miercuri, 23 decembrie 2009

Bradut

M-am inspirat de aici http://pretty-ditty.blogspot.com/2009/12/yarn-christmas-trees-tutorial.html - site care chiar merita vizitat pentru pasionatii de hand-made
Nu aveam cum sa il fac identic ca nu aveam cele necesare dar zic eu ca a iesit fain si cu resturile de lana din sertarul meu. Conul l-am facut din acel material cu care se protejeaza electocasnicele, un fel de polistiren dar foarte subtire si transparent. Am adaugat lana de diverse culori, ata, margelute (daca se intreaba cineva de unde am margele: aveam un sirag de la un 38000 pe care mi la rupt Ana), pe baza bradutului (care arata tare nasol) am lipit cu lipici vata. In varf am facut din carton acoperit cu staniol (o punga de cafea) o steluta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

jurnal de mama virgina Design by Insight © 2009