miercuri, 23 decembrie 2009

Brosa

Pentru ca este criza si bugetul de Craciun a avut ceva de suferit, anul acesta am confectionat cateva brose pe cae Mosul sa le duca in dar prietenei mele si surioarei mele mai mici - doua tipe mereu chic si nonconformiste care sper ca vor aprecia ca sunt facute din dragoste de doua maini dibace.
M-am folosit de o banda ce mi se parea in plus la o coronita primita anul tecut in dar de Craciun. Am indoit-o, am cusut-o si am intprs-o pe fata astfel obtinand un tub din material. L-am inpartit in doua parti egale. Am luat o bucata si am inceput sa fac bucle cosand de fiecare data (imi pare rau ca nu am facut poze pe etape dar in timpul asta ma jucam si cu fetita mea) intr-un final am obtinut un fel de floricica, pe fata i-am cusut o margea iar la spate un ac de siguranta. Pentru a fi sigura de stabilitatea acului am pus si lipici peste cusatura. Iata ce a iesit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

jurnal de mama virgina Design by Insight © 2009