marți, 30 martie 2010

Pasca cu smantana

Reteta:
1kg smantana (va sfatuiesc sa cumparati smantana la kilogram si sa fie cat mai groasa)
200g (8 linguri) zahar pudra
2 pachetele de zahar vanilat
coaja de la o lamaie
3 linguri cu faina (45g)
6 galbenusuri (eu am pus 6)
4 albusuri batute spuma (eu am pus 6)
100g stafide

Smantana trebuie sa fie foarte proaspata si fara zer. Ca sa ii scoate zerul se procedeaza astfel: se pune branza intr-un servet alb, curat, se leaga ca un saculet si se ingroapa in malai, se lasa de pe o zi pe alta la rece (malaiul absoarbe toata umezeala din branza)
Se scoate smantana intr-un castron si se adauga zaharul pudra, vanilia, faina, coaja de lamaie, galbenusurile, albusurile batute spuma si stafidele.
Puteti ori sa ungeti cratita cu ulei si faina ori sa puneti hartie de copt (eu prefer hartia). Crema se pune in cratita si se baga la cuptorul preincalzit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

jurnal de mama virgina Design by Insight © 2009