miercuri, 26 mai 2010

Revedere 10 ani de la terminarea liceului

"Incercam sa organizam intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului asa ca pentru a ne usura munca am creat aceasta adresa de email xxxxxxx@yahoo.com cu parola xxxxx unde va invit pe toti sa intrati si sa discutam. Citind mesajele de la sent si inbox veti fi la curent cu toate discutiile legate de organizare.
Momentan strang date de contact sa vad cam cati dintre voi ar fi interesati sa vina, apoi vom stabili data si vom inchiria un restaurant
Va rog daca primiti acest mail sa imi dati un reply ca sa stiu ca sunt adresele corecte
Va pup cu drag si dor
Gabi"

Asa incepea pe 26.11.2009 ceea ce avea sa fie o intalnire deosebita incarcata cu amintiri si emotii. Incet incet cu multe telefoane si mailuri, in unele cazuri chiar cu vizite la domiciliu am refacut catalogul clasei, am gasit fiecare coleg si am stabil data de 22 mai 2010 pentru a ne revedea. Am inchiriat un restaurant si apoi am mers la liceu de unde am luat numerele de telefon ale profilor pentru a-i putea invita la revederea noastra
Asa au aratat invitatiile pentru profesori
 Am rugat toti colegii sa imi trimita pe mail o poza cu ei acum si am refacut albumul foto al clasei. Acest album l-am oferut in dar si profesorilor. In dreapta sus am scris numele, la fetele casatorite si numele nou si date de contact - astfel la intalnire nu am mai stat sa cerem numere de telefon si mailuri





De asemenea m-am apucat si i-am zapacit de cap pana mi-au dat toti poze din perioada liceului: din tabere, de la scoala, chefuri, baruri si terase. La scoala stateau toti in picioare, foarte galagiosi iar eu nu reuseam sa-i asez in banci ca sa incepem cursul festiv asa ca am proiectat filmuletul pe tabla, am dat muzica mai tare si au incremenit toti......s-au asezat in banci si au inceput sa rememoreze acele clipe

La liceu am avut fursecuri dulci si sarate, sampanie si suc.........cam astea au fost in mare pregatirile
 si iata cum a iesit:


La liceu fiecare s-a prezentat si a spus cateva cuvinte despre realizarile personale si profesionale din cei 10 ani scursi de cand nu ne-am vazut. Am ramas placut surprinsa sa constat ca am colegi frumosi, cu cariere de succes, majoritate necasatoriti (de fapt doar 5 suntem casatoriti) dar cu relatii stabile si planuri de nunta. Voi reveni cu poze in care sa apar si eu atunci cand le voi primi de la colegi........in calitate de pozar nu am reusiot sa ma pozez

2 comentarii:

Smarald spunea...

Felicitari draga Gabi!
Voi chiar ati fost uniti si ati impartasit atatea lucruri frumoase impreuna.
M-ai emotionat si prin intermediul tau am retrait si eu anii mei de liceu,numai ca din pacate noi nu am fost asa de uniti.
Frumos si sa o tineti asa la fiecare 10 ani !

vampirutza spunea...

Multumim
nu am fost chiar uniti....doar asa cand chiar era cazul. De fapt chiar aveam super emotii ca vor fi numai bisericute, dar nu a fost asa. Ne impacam ne certam, multi am terminat certati dar spre placuta mea surprindere toate rahaturile de 2 lei, de pusti zapaciti au fost date uitarii si au fost privite cu amuzament de oameni in toata firea. Asa cum ne-au spus si profii am fost o clasa de bun simt, fara pile si fitze, chiar daca faceam o gramada de trasnai aveam limite ca sa nu zic ca eram chiar haiosi

Trimiteți un comentariu

 

jurnal de mama virgina Design by Insight © 2009