miercuri, 9 iunie 2010

Bagaje - plecam la mare


Pentru ca pe 21 plecam in concediu 10 zile la mare, m-am apucat sa fac lista cu cele necesare. Profit de experienta si lista pastrata de anul trecut cand Ana avea 10 luni si am fost plecati de pe 24 iunie pana pe 1 iulie in aceeasi locatie ca si anul acesta – Mamaia sat vila Thetis. Revenim in aceasta locatie pentru ca am fost foarte multumiti de tot ce am gasit acolo, aveam cateva cerinte obligatorii pentru o vacanta cu un copil mic iar aceasta vila (minihotel) le-a intrunit pe toate: pat dublu, spatiu cat sa pun patutul pliant al Anei, baie cu dus, televizor, aer conditionat, un spatiu unde sa pot face o supa pentru Ana si lapticul, frigider, curatenie si nu in ultimul rand acces la internet pentru un tatic disperat, chiar si in concediu, sa stie tot ce se intampla cu afacerea lui. Anul trecut am facut pe detectivul si dupa ce am aflat tot ce se putea googali despre vila (site-ul cu poze dar si pareri despre vila postate de clienti pe diverse forumuri) am trimis si un var din Constanta sa faca o inspectie si sa imi confirme ca tot ce am vazut pe net e si in realitate si abia dupa asta am rezervat si platit camera (un pic cam tacanita dar nu puteam sa risc cine stie ce jeg cu un copil de 10 luni dupa mine) De asemenea am vrut in Mamaia Sat pentru ca plaja nu este foarte aglomerata 2-3 barzauni (femei gravide sau familii tinere cu bebei pana in 5 ani), apa nefiind indiguita este extrem de curata (cu apa pana la brau iti vezi picioarele), plaja e "privata" in sensul ca e ingrijita de o firma care isi tine acolo sezlongurile si umbrelutele si de un hotel deci e foarte curata si nisipul fin, ai foarte aproape cateva campinguri cu muulta umbra si verdeata unde se poate manca ieftin si bine la impinge tava . Fiind totul ok anul acesta revenim deci ma apuc din nou contabiliceste de lista si buget:

     21.06 -01.07  10 nopti x 80 lei = 800 lei (achitati 31.03.2010)
     sezlong + umbrela = 2 x 10 x 10 zile = 200 lei
2009
- costum baie Gabi – 150 lei
- slip Bogdan – 50 lei
- piscina Ana – 30 lei
- tigari 10x 7.70=77 lei; 10x 7.50= 75 lei
de astea nu mai aveam nevoie ca le-am achiszitionat anul trecut plus ce mai era si din trecut iar de tigari ne-am lasat
-          scutece Ana (happy) -57 lei
-          lapte –  50 lei
-          servetele umede Ana – 10 lei
-          crema soare B – 20,22
-          crema soare G – 29,26
-          crema soare Ana factor de potectie 50 + Avene – 33 lei (pana pe 30 06 2010 o au la jumatate de pret la sensiblue)
-          mancare Ana – 100 lei
-          cafea – 17,43
-          benzina – 300
-          ratie zilnica 100 lei x 10 zile = 1000 lei (include masa de pranz la impinge tava si masa de seara la restaurant in Mamaia – anul trecut nu numai ca ne-am incadrat in cei 100 lei pe zi ba chiar am venit cu banuti acasa si asta in conditiile in care nu ne-am abtinut de la nici o pofta, vom vedea anul acesta care sunt scumpirile si cum ne vor afecta)
O sa mai completez lista cu preturi pe masura ce le cumpar ca nu stiu cat mai sunt acum
De luat de acasa
Medicamente:  paracetamol supozitoare, novocalmin, nurofen, panadol, termometru,batista bebelusului.  zyrtec, singulair,calciu filole, algoalmin, advantan milk, tampoane, tifon, bete ureche,
Bucatarie: ibric, oala, tacamuri, cani, tava, castronele,  razatoare, blender, prosoape bucatarie, servetele (anul acesta nu mai iau nimic din toate astea pentru ca bucataria vilei este complet utilata cu toate cele necesare de la tacamuri pana la cupto cu microunde si aragaz)
De asemenea anul trecut am cumparat borcanele pentru Ana, anul asta sper sa fac rost de o lada frigorifica si sa ii prepar eu borcanele de acasa pe care le congelez si le voi dezgheta in fiecare zi – mi se pare muuult mai sanatos si bineinteles mai ieftin
Diverse
sapun, sapuniera Ana si noi
hartie igienica
prosoape muuulte si mari si mici,
babetica
olita (anul trecut la 10 luni Ana facea destul de des la olita - nu am luat-o si evident reveniti acasa copila nici nu a mai vrut sa vada olita, acum din nou face destul de des la olita, ba chiar o cere, asa ca nu mai repet greseala si ma voi cara cu olita dupa mine)
periuta de dinti si pasta de dinti pentru Ana (tot pe principiul sa nu-si uite copilul bunele obiceiuri)

cearceaf pentru plaja (nu prea mi-a trebuit pentru ca sunt sezlonguri l-am folosit sa I infas pe Ana cand dormea pe plaja)
geanta plaja
palarie G, sapca B, palarioare si caciulite subtiri Ana
halat plaja Ana
trusa cosmetice
patut
jucarii pentru plaja
jucarii pentru interior
papuci plaja
apa plata 1 bax 
- pheon + perie rotativa(nu radeti ca fara ea nu stiu ce fac cu bretonul buclucas)
- masa plianta (e cred singurul defect al camerei in care vom sta - nu au nici un fel de scaune sau masa asa ca masuta plianta e musai necesara)
- interfon bebe ( anul trecut am achizitionat unul super ieftin in comparatie cu ce e pe piata, l-am cumparat de la Altex cu 80 sau 100 lei nu mai stiu sigur si am fost foarte multumiti iar la mare ne-a fost util seara cand o lasam pe mandra dormind iar noi mai stateam in curtea vilei la un pahar de gin tonic)
Pe masura ce mai imi dau seama o sa mai completez lista iar cand ma apuc de bagaje o scot la imprimanta si tai ce am pus in bagaj. Anul trecut aceasta metoda a fost foarte eficienta si nu m-am mai trezit pe la jumatatea drumului ca am uitat nu stiu ce plus ca  am fost muuult mai relaxata decat la celelalte plecari ca stiam ca am totul sub control
Later edit: fier de calcat, cereale Ana, haine mai grosute pentru bebe si noi ca se pare ca nu vom avea vreme tocmai buna, aparat foto (mare grija la nisip ca anul trecut am distrus chiar din prima zi aparatul), pernitza Ana. 
Anul trecut am plecat cu noaptea in cap profitand ca bebelusul nostru inca mai avea somul de dimineata si a fost perfect - i-am dat micul dejun intr-un camping pe drum dupa care s-a culcat, anul asta vom pleca cand se trezeste iar pentru plictiseala ce sigur va aparea pe drum am tansformat o rama foto digitala in tv de masina. Am cumparat incarcator pt masina si l-am adaptat la rama foto (era mai simplu un dvd portabil dar chiar n-am bani de asa ceva acum) am descarcat cateva filmulete si voi lipi rama pe tetiera si ......sper sa fie totul ok

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

jurnal de mama virgina Design by Insight © 2009