marți, 15 iunie 2010

La mare 2009

Atasez cateva poze de anul trecut de la mare Ana 10 luni
Somnul de dimineata pe plaja
la masa de pranz: oare eu primesc ceva de papa?



dupa amiaza din nou la plaja


invat sa merg ( si-a dat drumu singura la 11 luni fara o zi dar cat am fost mare a luat de-a busilea tot nisipul si toate scoicile pe care eu una nu puteam sa merg)
 la masa de pranz in unele din campingurile de care povesteam......la impinge tava, umbra, racoare, relaxare si somn de pranz (in spate se vede un carucior - acolo dormea printesa :) )

si de final poza mea preferata

2 comentarii:

Smarald spunea...

mi-a placut atat de mult sa o revad pe micuta Ana,mereu dulce si frumoasa,ultima poza e intr-adevar de revista.

Vampirutza spunea...

multumim Theo, abia astept sa pun poze de anul asta si sa vad cum ne vom descurca....cam am emotii

Trimiteți un comentariu

 

jurnal de mama virgina Design by Insight © 2009