vineri, 18 iunie 2010

Ghinioane

Ce face omul inainte de unica vacanta pe care o are intr-un an de munca?????? Raspuns corect: isi rupe un deget la picior!!!!
Alergand spre tarta cu cirese, care oricum s-a ars si a iesit naspa, am intrat cu piorul in usa de la balcon - usa dubla care si-a facut loc intre degetul mic si urmatorul - evident cel mic fiind mai fraier a fost intors si rupt. Am pus ghiata in speranta ca trece dar nimic asa ca l-am sunat preventiv pe B si i-am povestit ce si cum cu precizarea ca totusi as mai astepta un pic sa vad cum evolueaza ca poate totusi e doar durerea de la lovitura si va trece. Concluzie: ok atunci te duci tu si o iei pe Ana si mai vorbim. Il iubesc mult si mi-a fost alaturi mereu si m-a ajutat cum a putut el mai bine dar trebuie sa recunosc ca in situatii de criza nu stie sa reactioneze......in fine. Shontac shontac am ajuns la socrii - mai bine imi rupeam degetul si mi-l bagam singura in fund. Socrul a inceput sa rada in hohote cand m-a vazut schiopatand "Sa vedem cum mai pleci tu la mare!!!" iar soacra mi-a zis ca asa imi trebuie ca si pe ea a lovit-o Ana la deget. Nervoasa de n-am cuvinte mi-am luat copilul si am plecat la mama, pe drum am sunat sa vorbeasca tata la spital si pe B sa ma duca. Si uitea asa cu cei doi barbati din viata mea am ajuns la spital, mi s-a facut radiografia si am constatat ca degetelul meu are doua fracturi de toata frumusetea. GHIPS  I-am explicat doctorului ca eu plec luni la mare, ca as putea sa stau cu el in ghips pana luni dimineata......in fine tragi-comica pana la urma m-a pus sa semnez ca refuz ghipsul (semnatura clasica nu era de ajuns, am dat cu subsemnatul ca la politie sau ca prostii care nu stiu sa semnez - cu deshtul imbibat bine in tus) si uite asa in loc de ghips am capatat un bandaj bine bine strans cu care voi putea inta in apa si pe care apoi il voi putea usca la soare. Evident nu mai imi incape picorul in nimic, nici macar in superbele mele sandalute si papucei cumparati special pentru la mare.
O sapatama nashpa inceputa de marti, cum ii sta omului bine, cu vestea ca nu ne baga banii de indemnizatie (asta s-a rezolvat) apoi cu clienti care nu vor sa plateasca, cu un rau cumplit probabil cauzat de tensiune miercuri si.....sa nu uit cu catelul bolnav de ce credeti???? dermatita atopica - doar 2 mil consultatia fara sa pun medicamentatia si tratamentul - toate rezolvate si tratate in timp util cat sa putem petrece un concediu de vis.....mai putin degetelul buclucas.
Ca sa citez din mama: "Buna dimineata catelusul schiop!"

Un comentariu:

Smarald spunea...

Multa sanatate draga Gabi,sa treaca cat mai repede degetelul buclucas,imi pare rau,s-a nimerit chiar la mare,asta da ghinion dar sti cum se zice,tot raul spre bine si sper din tot sufletul sa fie asa,sa aveti parte de o vacanta minunata si frumoasa.
Imi pare rau si de catelush,mititelul,dermatita atopica...cat despre soacre,cum zice cineva drag noua pe care am sa-l citez " numai de bine ".
Vacanta placuta draga mea si balaceala multa Anei!

Trimiteți un comentariu

 

jurnal de mama virgina Design by Insight © 2009