joi, 24 iunie 2010

Litoral 2010 - 21.06.2010

Jurnal de bord
Am plecat luni 21.06.2010 spre litoralul insorit sa le aducem si lor un pic de vreme naspa :( Am plecat de acasa incarcati cu bagaje, parca un pic mai putine ca anul trecut, in jur de ora 9 iar dupa cateva opriri pe la bunici pentru diverse maruntisuri, pe la 10 am iesit din Ploiesti cu una bucata copil urland de suparare. Pe la Ciorani unde evident am prins o bariera de 15 minute i-am montat rama foto cu desene animate
si a stat calma si satisfacuta de noutate vreo 20 minute (e posiil sa exageez si de fapt sa fie mai putin) i-am dat rama jos, a mai butonat-o inca ceva minute si iar urlete, m-am mutat cu ea in spate si i-am dat laptopul caruia i-a mai scos cateva taste (deci daca pap litere de fapt mi-a "papat" Ana cateva taste) la un moment dat pe la 12.30 am oprit intr-o benzinarie si am baut noi o cafea iar ea s-a jucat in parculetul amenajat. Abia la 13 cand am plecat de acolo si dupa ce i-am dat sa manance s-a culcat si copilul meu......ajunsesem la mare.
Ne-am autocazat caci tanti de la vila era la servici, am admirat noile dotari ale camerei(masuta - pe care oricum o uitasem acasa, si un suport din plastic la baie in care sa-ti pui cosmeticalele)curtea plina cu flori, zmeura din belsug si fragute

Pe la 3 pentru ca nu ardea soarele am taiat-o spre plaja. Ne-a intampinat un nene care curata nisipul si a crezut ca B are treaba cu el (m-am bucurat ca din nou plaja e super intetinuta si curata) Reactia Anei, asa cum se vede si in poze si in filmuletele pe care sper candva sa reusesc sa le uploadez a fost de fericire maxima si uimire si nelamurire si iar fericire. Mergea, se oprea mai pipaia nisipul pana a dat de Mare.....n-am cuvinte: clar e fata mea :))

Ajunsa la apa a inceput sa tremure de fericire ca frig nu avea cum sa-i fie si sa scoata niste sunete ca de magarus, ar fi inaintat dar ii era teama, s-ar fi dat un pas in spate dar nici sa nu prinda valul nu era bine .....pana la urma a facut un pas in fata si inca unul si inca unul pana ce a venit valul si a trantit-o in fund (evident tocmai oprisem filmarea) s-a ridicat si daca tot era uda s-a gandit sa inainteze, cu chiu cu vai si urlete am scos copila din apa si ne-am indreptat catre umbrelutele de paie unde am stat si anul trecut
Tati a unflat barca, eu am facut o baie in apa super calda, am plimbat-o cu barcuta, am stat pe plaja si ne-am jucat......ce mai tura vura a fost o dupa amiaza placuta.

 
 
 
Seara am plecat in Mamaia si ne-a intalnit cu o prietena draga si familia ei, am ras de cele doua printese care se tot hlizeau si isi faceau jucarii una alteia si din pacate ne-am despartit destul de repede din cauza piciorului meu care deja se unflase. Spre bucuria mea Ana a adormit destul de repede in carucior iar noi am servit masa "La Mama" - un ciolan afumat cu varza la care am poftit tot anul (preturi ok, pe masura calitatii si cantitatii)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

jurnal de mama virgina Design by Insight © 2009