sâmbătă, 26 iunie 2010

Litoral 2010 - 22.06.2010

Am deschis ochii - bezna, i-am inchis la loc ca poate se schimba situatia dar din pacate nimic, asa ca dupa ce ne-am baut cafeau am hotarat sa plecam intr-o plimbare mai lunguta pana in statiunea noastra de suflet: Neptun
La Neptun am fost noi prima data impreuna la mare, o saptamana candva in septembrie, o saptamana romantica, ploioasa in care ne tot straduiam sa ne aducem aminte daca am fost pe plaja si am stabilit de comun acord ca am facut baie in mare doar o data......in rest am "profitat" din plin de camera luxoasa oferita in dar de un amic bucuros ca am intrat la facultate. Ne-am adus aminte de cat de mici si neexperimentati eram, cu banutii numarati pana la ultimul leu, cum am avut un soc la pima nota de plata........si acum tin minte: o pulpa la gratar cu cartofi prajiti numai ca pulpa a fost mai grea decat suta de grame cu pret afisat in meniu. Se intampla acum 10 ani cand Neptunul era una din cele mai moderne si mai cautate statiuni, era cochet si luxsos.......acum paragina totala, dezamagire. Nu cred ca au mai facut ceva de atunci, nici macar nu si-au intretinut ce aveau, ne-am plimbat un pic pana la plaja am distrat copila timp de trei minute si 5 lei (mai bine imi bagam deshtul in fund ca am plecat de acolo in urlete de "mai vreu"

si am plecat dezamagiti.
Era deja ora pranzului cand am reajuns in Mamaia Sat asa ca ne-am orientat catre campingul unde am mancat tot sejurul trecut, un impinge tava asezat cochet intr-un spatiu verde cu multi copaci si racoare. Spre dezamagirea noastra si contrar situatiei de anul trecut cand exact in aceasi perioada stateam la coada pentru o portie de mancare, acum era pustiu iar mancare doar la comanda. Bun si asa, cu 34 lei am mancat pe saturate gratarele, mici, cartofi prajiti, piure si supita toate facute in juma de ora, proaspete, special pentru noi

dupa ce a mancat Ana bineinteles si-a gasit de joaca cu un baiet de vre-un an

si a s-a cocotat pe tot ce a putut
Cand am ajuns in camera deja norii fusesera inlaturati de un soare arzator de parca deja imi era ciuda ca e ora somnului si nu putem merge la plaja. Bineinteles cand ne-am trezit, ora 16, incepea sa fie racoare asa ca am taiat-o repejor pe plaja. Din pacate Ana a stat mai mult imbracata iar noi am facut doar cate o baie....evident apa era clocita, pacat de frigul de afara. Cred ca am stat vreo juma de ora pana sa vina norii si inca o ora in speranta ca se risipesc...degeaba


Seara am mers la un alt camping unde am fost intimpinati de aceeasi situatie mancare doar la comanda : " nu au venit turisti ca anul trecut si mi se acreste mancarea asa ca doar la comanda" Cu 30 lei doua portii, cam prigajite, de hamsii cu mamaliguta si mujdei (borsul de peste cu care s-a laudat era indisponibil).
Si iar nanii cu sperante mari ca maine va fi frumos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

jurnal de mama virgina Design by Insight © 2009