miercuri, 30 iunie 2010

Litoral 2010 - 23-24.06.2010

Incep ca in postul precedent :)) : deschid ochii - soare. Doamne cata fericire, nici nu stiu cum i-am zorit pe cei doi somnorsi fuga fuga "na cafeaua, na laptele si hai pe plaja" Pe drum spre plaja am aflat ca au ajuns si o parte din prietenii nostri, i-am indrumat catre cazare si ne-am vazut de drum. Pe plaja batea vantul si era un frig mama-mama dar soarele inca ne mangaia cu razele lui calduroase asa ca am lasat copilul in salopeta la joaca prin nisip iar noi ne-am achitat sezlongurile si ne-am asezat relaxati asteptand caldura ce anul trecut nu ne lasa sa stam mai mult de 11.00 pe plaja

dupa cum se vede si in filmulet distractia noastra a durat 30 minute ca s-a facut din nou intuneric, nici urma de soare si un frig  de nici pescarusii nu mai stateau pe plaja. Si uite asa a tinut-o toata ziua ploaie si frig, ne-am mai relaxat cu nasii Anei care au sosit pe la 4 iar in rest ne-am plans de mila. Pe 24 cam aceeasi poveste exceptand partea cu soarele de dimineata asa ca ne-am strans bagajele si am plecat. Noroc cu doamna de la vila care a fost super draguta si ne-a propus sa revenim in alta perioada cand o fi mai frumos afara....nu stiu cine ne-ar mai oferit noua asa ceva, asa ca jos palaria.
Cat a ploat a trebuit sa gasim distractie pentru Ana care in nici un caz nu rezista mai mult de juma de ora intr-o camera de 2/2 fara sa faca istericale si sa scoale tot hotelul, asa ca
am fost laAcvariu
acvariu super renovat si modern inuntru, in schimb exteriorul lasat intr-o paragina totala

Cazinoul - o ruina parasita, nu care cumva sa nu fie la unison cu restul falezei. Imi cer scuze.....nu era tocmai parasit, in ele isi depoziteaza marfa toti comerciantii ambulanti de pe faleza. Tare sunt curioasa ce afaceri o fi incurcat sau ce interese nu a reusit sa satisfaca pentru a merita o astfel de soarta.
Candva asa:













Acum arata asa:

si sa nu uitam si de traficul de pe faleza unde iti poti lasa copilul sa alerge in voie

si ne-am plimbat si cu telegondola

reactia printesei

Un comentariu:

Smarald spunea...

Draga Gabi,in primul rad sa va fie de bine vacanta,chiar daca nu a fost vremea frumoasa,macar ati scapat de cotidianul de acasa.Jos palaria doamnei,intr-adevar foarte draguta si un gest de apreciat,rar gasesti asa oameni cu suflet.
Am admirat-o pe Ana in fiecare poza si filmulet mai ales in cel pe ritm de rock'n'roll in care Monicel deja incepuse sa danseze cu ochii la printesa ta.
Intr-adevar faleza e o paragina totala,am ramas socata cand am vazut masina aceea nestingherita,deci si acolo au inceput sa circule?!Incredibil!De neimaginat,o fi fost vreo pila de-a lu' Mazare care daca mai sta mult la tronul primariei va face din Constanta o ruina vie,pacat.
Statiuniile nici ele nu mai au farmecul de acum 10-15 ani,s-au dus,chiar ramai blocat cand vezi ce au ajuns mai ales ca vi in intampinarea lor cu imaginea aceea frumoasa intiparita de acum ceva ani in urma iar la revederea lor pur si simplu ramai tulburat si cu un gust amar.
Totul e deplorabil...si ne plangem ca nu avem turisti...

Trimiteți un comentariu

 

jurnal de mama virgina Design by Insight © 2009