luni, 29 martie 2010

Geanta crosetata

Am creat cu emotie si stangacie pentru o floare draga. De data asta m-am aventurat un pic cam cu tupeu dar a meritat. Nu am gasit nicaieri exact pas cu pas cum se face o geanta, asa ca am plecat de la un model care mi-a placut mult, m-am uitat cu atentie la toate gentile de prin casa (slava Domnului ca-s multe!) si m-am apucat de creat. Ma gandeam sa scriu ce fel de ochiuri am folosit dar abia acum realizez ca stiu denumirile doar in engleza: fundul gentii este simple croche iar geanta single double crochet, manerele sunt formate din 9 lanturi de simple crochet impletite. Captuseala (mi-a dat mama o bucata - deci: saru'mana) mi-a scos peri albi - am facut totul la marele ochi - insailatul si potrivitul pe geanta nu-i chiar asa usor cum mi-am imaginat.
Iata rezultatul
aici inca nu avea captuseala
S-o porti santoasa si sa o plimbi prin toata lumea!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

jurnal de mama virgina Design by Insight © 2009